4/12 Torsdag!

ja..
ännu några dagar..
vart tar tiden vägen igentligen=S
Nu e de 20 dagar kvar till julafton.. Woohoo!
Längtar verkligen..
julen är sååå mysig.

sen kommer nyår.. får se va man hittar på då rå..

ja e skit glad=D
klarade ett svenska b prov igår..
om antiken och medeltiden och skit..
fick 39 rätt och man var tvungen att ha 35..
så de var roligt ;)

A i morgon är det fredag då..
ska spela innebandy på gympan..
så ska vi se om ja tycker att de går bra så ska jag vara me på lucia cuppen i innebandy i skolan den 12:de .
sandra är ensma tjej i laget och man måste ha en tjej på planen hela tiden.. vilket betyder att om inte jag är med måste hon springa runt hela tiden.. stackaren.. så vi får se om ja ska vara med..


Fan ja Fredag.. va i helvete ska man göra.. ja e skitsugen på bärs..
åå tänk en kall go närs... wohohohooo..

Jag Saknar Hemmet..
Saknar att kunna gå ut till Linn och Tilda..

var uppe i lägenheten nyss.. kom precis där ifrån..
mamma skulle hämta gardinstångar och grejer..
och man känner verkligen hur man saknar de där stället..
sorligt är de..
men de e klart att det är fint härä oxå..
men har man bott på ett och samma ställe i hela sitt liv så blir de lite konstigt..

Nog att vi inte är grannar nu Tjejer, så kan vi fortfarande bli det i framtiden =D


happ och på Söndag fyller farsgubben år då rå..
så jag och brorsan försöker komma på något att köpa till honom..
de e svårt att komma på något men vi har några ideér .

Jaa.. i tisdags mötte jag upp Mathias i Södertälje
 och så åkte jag me honom till ikea, han skulle snacka lite med morsan sin..
sen tog vi en tripp och tittade på lamper där oxå..
han behöver en ny i vardagsrummet.
efter de åkte vi förbi hans mormor en stund..
mkt trevlig dag =)

nä vad ja skriver massa blaj..

Ska hoppa in i duschen nu sen lägga mej till sängs och mysa med vovfsi;)
hihi.. a kanske icko också.

Puss Hej!


Typ Bäst i HELA Världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0