22/12 Måndag!

♥ Lite Fler Bilder Från den gamla goda tiden! ♥

Moppe Tiden. Hmm




Saknar den Gamla Goda Tiden<3..
När man tänker efter så hade vi jävens kul..
Syns att vi inte har några bilder från när vi hämtade älgskylten=(..
vi får hämta en ny skylt till någon..
nej de går ju inte..
mopparan är ju borta..
FAN FAN FAN DÅ!

Synd att man gled ifrån nästan alla..
på ett lr annat sätt..
hoppas vi kan ha en kul kväll allihoppa någon gång igen =D


Var Hemma hos Farmor i dag.. bytte julklappar satt å pratade och käkade lunch..
riktigt trevligt =)..

så köppte jag en julklapp till mamma när ja var nere i Tumba C..
så nu e ja klar med julhandeln..

haha Fick Farmors alla Små Sprit flaskor.. ni vet sådana man köper på flyget lr båtarna oftast.
lika bra de var min julklapp=)..
Tack ..

Farmor jorde någon Dricka på Mjölk,Kaffe,Kanel,nejlikor och rom.. tror att de var allt som var i ..
gud så gott de var.. mm mums..


En Saga Kan oxå vara en dröm..
Drömmar slår ofta in,
om man ser till att dom gör de.
med leende på läpparan klarar jag mej
Dag som Natt.
Glöm aldrig att jag är på min vakt!



Puss Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0