09/11 Söndag!

Nää Nu Slarvar jag igen...
men de känns som om man bara har tid att sitta och skriva på söndagar..
då när dagarna går så långsamt och man bara sitter hemma=P

de har väl varit en helt vanlig vecka...
har varit i skolan ..
i måndags träffade ja Freja och robin, vi åkte hem hit käkade och snackade :)
Längesedan man träffades ..
så de va riktigt kul =)

sen har ja inte gjort så mkt..
Tilda Fyllde 18år i Onsdags <3
Grattis Tjejen!

och i torsdags Hände de någe kul...
Något som fick mej Att
Bli SUPER GLAD =D

i Fredags Träffade jag Emma i Tumba ..
så gick vi och fikade på bistron satt där skit länge .. de va riktigt trevligt..
haha .. fattar inte att vi inte umgås mer..
vi har så jävla kul ihop.. =)

sen va ja nästan bara hemma hela Kvällen;)

I Lördags var jag i skolan kl 8 och sålde korv och mackor..
va inte kvar tills vi stängde så har ingen anning om de gick bra.. men ja hoppas på de..

sen Träffade jag Alle inne i stan och åkte till monster jam..
Tyvär fick vi höra en tråkig nyhet som fick båda lite nerstämda..
men så fort vi kom in i globen känndes de lite bättre..
Fy fan Älskar Crossarna mest... =)

sen efter då åkte vi till tumba och gick till nattas jobb och tog en cigg..
sen åkte ja och Alle upp till henne sen kom morsan efter en stund och Hämtade mej!

a sen har ja sovit och nu sitter ja hära..

så de e väl inget specielt som hänt..
lr Jo de Har ju de igentligen ;)
HAHAHA!

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0