13/11 Torsdag!

Fan De händer aldrig något längre..
Känns som allt är Helt Dött..
kanske inte allt =P
men de mesta!

den här veckan har varit precis som vanligt då rå..

Skolan och sen hemma..
lr jag var hos Farmor igår ..
slutade kl 13.. och bussen gick inte förens 14:45
så orkade inte sitta och vänta ..
så ja åkte upp dit och väntade tills Morsan Slutade..

och idag började jag kl 13 och slutade kl 20:30.
Hade Mårten gås kväll i Plugget..
Va riktigt roligt.
Var Kökschef och skrek på Alla =P
Hahaha..
Jag passar i den Rollen=P
så Jävla Skönt fick massage av
sandra hur länge som helst=) Tack <3

nä sen har de inte hänt något...

I morgon är det fredag igen..
och de finns inget att göra..
Pratade med Linn i Morrse och vi pratade om att ha en mys kväll nu i helgen kanske..
så ja hoppas på de...
för du kan vi sitta i porten sen som vanligt... =)
Fan de e inte sant.. ja saknar er sååååå otroligt mkt=(
De kan rinna en tår längs med min kind ibland när ja tänker på er .. <3

men vi blir nog grannar igen .. förhoppningsvis =)



=)=)=)=) =D=D=D=D
Ibland är man bara så Jävla Glad..
undra varför =P
hihihi..


usch nä..
nu ska ja kolla på svensson,svensson och börja lägga mej tillrätta i sängen..



 

Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0