24/11 Måndag!

Asså Tanken var ju att jag skulle skriva här varje dag..
men de blir aldrig så..

jaa ska försöka komma ihåg vad jag gjorde förra veckan..
Hmmm


Nä kommer inte ihåg..
lr jo Fredagen kommer jag ihåg..
Hade gympa i skolan.. Fys..
skojja inte om de va jobbigt, trode att jag skulle dö.
men ja var med hela lektionen och gav mej inte .. de e bra ;)
a sen käkade jag lite sanbbt i matsalen..
PANKAKOR.. MUMMMMS!
efter de gick jag och mötte Natta och Helena vid tåget
 så vi gick och handlade lite saker till tacos som dom skulle äta..
och så insesterade dom att ja oxå skulle käka där..
så de blev så..
haha efter några timmar ;)..
när vi stod i affären skulle Helena av någon märklig anledning säga picknick, men de blev pipnick i stället..
något som var mkt roligt hela dagen =P
a sen va de ju massa folk som Helena kände som stannade å pratade så de blev typ 1 timme bara att stå och prata=P
sen blev de en tickeli taxi upp till dom då rå..
Så Blev de matdags.
efter de skyndade Jag och Natta oss ner till tumba
 för natta skulle möta en och som hon skulle köpa känngor av..
Riktigt Fina va dom Tjejen;)

a sen var de väl inte mer med den kvällen;)
Haha jo jag såg en kille halka hahahah de såg riktigt kul ut... hihi


A lördagen då rå..
Den startade med något..
Nä men ja gick och mötte sandra vid 3 och tog en cigg och snackade lite..
sen var det hem å duscha och fixa sig..

var i södertälje hemma hos Matte och Freja vi tog de lungt allihoppa a självklart lilla Robin och Mårten oxå=)
kollade på film satt och snackade å spelade kort=)

ja ... sen hmm.. Piiiiiiiip!


söndagen.. Hmmm..
den ska vi inte gå in på...
inte ännu;)

Men Asså Vilket vädre vi har fått på tal om ingenting..
Jävlar va de Snöar..
Snart kommer man väl inte ut utanför ytterdörren längre=P

Haha.. Ni Anar inte vad ja har gjort i dag..
Först var jag i skolan men de e ointressant just nu. 
vi slutade 10:45 då min buss gick..
så kollade med Linn om ja kunde komma hem till henne..
och sådan tur som jag hade va dom på vägarna så dom hämtade upp mej..
Linn och Papppa Janne Asså..

Å vi Har åkt Pulka och soppsäck =)
a å Tilda var självklart med ...
Så va hade lite snöbollskrig och sen mulade jag Tilda HAHAHAHA
fy fan.. riktigt kul kan man ha..
Sen Var mina Mjukisbyxor helt dy blöta..
haha ..

så de kan va roligt med snö oxå =D

A nä nu har ja inte så mkt mer och skriva..
lr jo de har jag igentligen..
men kan inte skriva de även om jag vill.. Hihi..

 

Puss och Kram på er Alla Snögubbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0