30/11 Söndag!

Jag fattar inte vad jag gör med mina saker..
mitt tangent bord och mus har pajjat
 så nu sitter ja med ett gammalt sketet tangentbord och mammas datormus till hennes jobbdator..
haha men de får funka..
nu har jag tagit sönder två tangentbord och två musar på typ3-4 månader..
de e fan inte okej.

men ialla fall..
de e därför jag inte skrivit den här veckan.
men i alla fall..
Har inte gjort så mkt den här veckan..
lite små pyssel och prassel.

i onsdags när jag kom till skolan hade vi ingen lärare i köket..
så ja fick va lite mer riktigt kökschef=D
de va riktigt kul..
fan va jag älskar att stå i köket..

undrar hur de kommer sig att inte alla tycker om samma saker..
haha ..
inget å grubbla över
=P

jaa jag tänkte berätta vad ja gjort i helgen..
ska bara komma på vad jag gjorde i fredags..
har fått hjärnsläpp just nu=S
jo jag började med att vara i skolan.. vi åkte skridskor=D
haha ja va fan bambi på hal is..
men ja lärde mej nästan att stanna .
bara nästan =P

kul var det i alla fall =D

a nä sen tog ja de bara lugnt på fredagen då eftersom ja skulle upp tidigt på lördagen.
åkte hem till Freja , skulle hjälpa henne att flytta..
i hägersten har hon fått en lägenhet..
jävligt mysig och fin faktiskt en gammal lägenhetmen fräch.
a de va ganska dammigt överallt men de fixade vi till..
torkade ur alla skåp och dörrar och allt..
e lite avundsjuk på henne=P
nä så vi höl på ända från 10:00 till 19:30
 sen åkte ja med Frejas Mamma och Mormor till Hallunda och tog bussen till tumba där ifrån..
va så slut när ja kom hem att ja la mej i sängen kanske efter en timme och somnade..

asså ja har faktiskt mkt att skriva om igentligen..
men tyvär e de ju inta bara jag som ser de hära..
och lite privat måste man ju ha..
aja..
skit samma ..
sånt e livet..

kommer kanske senare;)
vem vet..

Ja juste Jag Var ju på advents Lunch/middag Hemma Hos Hasse och Maggda
Va mysigt och trevligt som vanligt =)

nä usch.. måste fan supa nästa helg..
är jätte sugen på bärrs nu!




Sova gott, Nu är de inge mer frågesport!
Hihi

Juste Klassfottot har ju kommit för länge sedan!..
haha Fast ja kan ju inte scana in bilder så de här tog jag från Sarahs blogg!


(Det är inte alla)
Men Här Har vi i alla fall
Sarah, Richard, Madde, Hanna =P, Cayo, Tanja, Regina och Björn på Övre raden!
Richard, Minna, viktor Och Oliver på Nedre raden=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0