13/10 Måndag!

Usch fy å Blää..
känns som man bara vill sjukna ner under jorden just nu!



I Fredags var jag hemma hela dagen och packade ihopp allt i mitt rum..
petra kom och hjälpte till så de blev lite vin och städning..
så de va mysigt.. så sov petra kvar och vi kollade på sex and the city filmen..
snacka om bra.. måste erkänna att tårarna föll ner för kinderna ett par gånger..


i Lördags morse var det upp och hoppa vid 8 och bära ner allt till bilen ..
och börja köra ut allt..
så nu har jag bara en maddras och data på golvet och tvn på väggen.
lite tomt och ekar men de funkar..
ska bara sova i rummet två nätter till.. så på onsdag bär de av..
 då flyttar vi på riktigt..
icko (Katten) och Ronja(Hunden) kommer att älska att bo på landet.. .


a men i alla fall..
efter de åkte familjen hem och fixa sig så drog vi till la rosa käkade middag och drack några glas vin.

efter de drog ja till TBs med verre och hennes pojkvän och kompis..
och där inne va fordons grabbarna. =D va riktigt kul att fästa med dom..
och självklar kom Alle sen.












men kvällen blev inte så lyckade tyvär..
lr jo tills kl va typ 23:30.. sen e de helt svart för mej..
ja kommer inte ihåg ett skit förens ja vaknade kl 11 dagen efter..
riktigt läskigt..
JAG HAR  TAPPAT MIN MOBIL..
e så jävla förbanad på mej själv...
sen hade ja tydligen slängt ut nästan alla min saker från väskan utanför porten plus att ja spydde ner hela skiten oxå .. haha.. e så smidig..
men haha de fick mamma berätta för mej på morgonen för de kom ja inte ihåg..
tydligen hade jag druckit en bärs på vägen hem oxå..
för jag hade två i väskan.. på morgonen vaknade ja och hade bara en kvar..
 lite buklig då rå..
den andra hittade jag tom i papperskorgen utanför..
så ja har nog haft roligt på vägen hem..

så Nu e de fan dags att ta de lungt med drickandet..

ska inte dricka någe mer på ett bra tag..

och i går (Söndag ) vaknade jag och mådde inte bra..
men ja hade lovat Tina (Alles mamma) att hjälpa henne på plask och lek för hon var helt ensam..
så de va faktiskt kul att komma tillbaka men att gå i vattnet 3gången va inte jippi om man säger så..
BRRRRRRRR Kallt...

sen idag har jag varit i skolan gjorde ett prov ja inte kunde och gick hem..
sen har ja bara varit hemma..
lr ja träffade Linn en stund..
men de e som att vara hemma =P

Aja nu börjar ja bli förbanad över mobilen igen så lika bra att ja slutar skriva..

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0