16/10 Torsdag!

Nu Har jag Flyttat!
bor ute i skogen ..
de e väldigt öde om man säger så..
ingen att prata med förutom mamma,pappa lr anders..
jippii.. super kul!
nä men ja ska inte klaga de e jätte mysigt..

har sovit här en natt nu.
inte lyckat.. har ingen rullgardin ännu så har lampan från vägen som lyser rakt in mot mitt huvud..
så mamma och pappa var och köpte de idag..
men vi har inte hunnit sätta upp dom..
de kommer i morgon.

fan när man flyttar upptäcker man hur mkt skit man sammlar på..
usch..

ja fattar inte jag har med mig allt från mitt förra rum förutom min garderob.
och ändå får inte allt plats i de nya rummet.
och nu har jag ändå större garderob.. =S
nä de e konstigt..



Linn kom och Hälsade på mej idag =D..
Hon och Ballo!
Fan va jag Saknar er redan
Linn och Matilda <3



 I morgon är det då fredag.
och jag mår inge bra har dunder huvudvärck och täppt i näsan..
så får se om de ens blir någon skola i morgon..
palla ta bussen till tumba och sen ha idrott i 1 timme..
sen måste jag stå och vänta på bussen i evigheter..

så vi får se hur jag gör med de!..


om jag mår Bra på Lördag ska jag hem till Farmor med kusinerna Jonna och Marcus och käka räkor..
mums!
ska bli mysigt =)


I tisdags mötte jag Linn i tumba efter skolan..
vi åkte och käkade på kassmyra..
ja käkade en gammal gooooding..
Ost och Skink sallad utan ost.
och Linn sin favorit kyckling sallad!

sen tog vi en frisk promenad ner till donken
eftersom Tilda jobbade  till kl 8 så vi tänkte att vi lika gärna kunde vänta på henne i 1½ timme.
Jag har nog inte skrattat så mkt på länge som ja gjorde den 1½ timmen.
wohohohohohooooooh..
sen åkte vi hem och la oss och kollade på Aladdin.
Tilda somnade efter halva och Linn strax innan den slutade..
medans jag låg och kollade på två avsnitt av rederiet efter =P
jag och Linn låg och trängdes heeeela natten.. Satans
Tilda att rulla och lägga sig över än när hon sover..
haha..
men lite roligt var det..

Nä ja har inte så mkt mer att skriva..
Sov Gott !


Puss Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0