2/10 Torsdag!

Robin!

Den här otroligt söta killen Fyllde 1år idag!

Var hemma hos Matte, Freja och Robin idag.
och firade lill killen som faktiskt blivit "stor".
Riktigt mysigt.
Freja hade bakade fina tårtor som alla sa var jätte goda, men jag som vanligt är tråkig och inte äter grädde och så smakade inte.. men dom såg jätte goda ut =)
Jag Köpte en nästan lika dan skjurta med väst som han har på bilden bara att den ja köppte var randig i blått och vitt.
Han passar så otroligt bra i de..
Freja fyllde ju år i september och ja har inte haft pengar förens ny så ja köpte en flaska röd vin Till Henne =)



Annars har jag bara varit i skolan idag..
lr a jag har haft musik.
de blir bara roligare och roligare på dom lektionerna .. synd att dom bara e varannan vecka
=(

Imorgon ska ja ut på Krogen som de ser ut nu.
Linn och Tilda tyckte att jag skulle följa med och jag har ju inget annat planerat så varför inte ..
nä så de ska bli skit kul..
WOOOOOH!

nä hade inte så mkt att skriva

Vi Höres ;)

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0