27/10 Söndag!

Slatan va skönt att komma hem..
Har varit ute på landet med Tjejerna.. A och Anton Sannas Pojkvän.
vi hade skit kul. käkade goooooood sallad och drack och mumsade på morötter gurka och dipp.. muuums!
de ända som va lite tråkigt va väl att nästan alla åkte hem med sista bussen som gick typ 22:20 lr något sådant..
men vi hade skitkul tills des.. Eller Jag, Linn, Tilda och Alle hade skit kul efter oxå..
Jag och Alle har ialla fall kommit underfund med att sannas pojkvän e fan en grym kille..
inte nog med att han tyckte om tecknade filmer.. Han gillar schilling gänget... då ligger man på + hos oss.. =P
Sanna du har hitta en sjukt bra kille.. Håll fast vid honom!!
Och som vanligt körde vi Regeln och Bussen..
usch jag fick ta 3:an... Ett Stort Glas fyllt med Smirnoff ice,Vin och mkt Öl..
de va fan inte gott.. BLÄÄÄÄ..
men men de gick över..

a men i alla fall.. vi trodde att de skulle gå ännu en buss vid 00:50 för vi hade kollat på sl på dagen..
men sen fick Tilda skitbrottom till bussen för hon ville hem...
så vi alla knatade med henne sen när vi kommer fram till bussen ser ja att kl bara e 23:20.. så smarta som vi e tänker vi att de inte e så långtid.. och de va ju inte kallt.. så vi satte oss på Tildas extra kläder eftersom de va blött på marken..
mitt i toma intet i mörkret..
haha.. Linn Stod och dansade med nattlinne och toffler..
haha jag med gummistövlar då.. inte värdens lättaste..
sen skulle ja och lin tävla..
vems sko kommer längst..
jag vann varända gång.. =P
men haha efter att ha suttit där i evigheter som de kändes kollade vi på kl och hon var bara 23:50.. och de va kallt.. så vi knatade tillbax till stugan och gick till bussen igen när den skulle gå.. men den kom aldrig.. inte förens då läser jag noga på buss skylten.. Buss från skanssundet till tumba 00:48
n...
n=
Endast natt mot lördag, söndag och helgdag..
gissa om vi blev sura.. haha
men lite kul va de ändå..
sen gick vi alla och la oss en timme efter typ..



i morse höll Linn på och härjade runt så man inte kunde sova.. dom tog en tidig buss hem..Linn och Tilda asså 
medans ja och alle sov lite extra och tog bussen kl 13:30..
så nu sitter man hära..

Tack För En Underbar Kväll:
Alexandra
Jennifer
Matilda
Emilia
Sanna
Anton
Linn
<3




och funderar på va man ska hitta på idag.. första dagen på höst lovet..
Hmmmm..
jaa de återstår att se!


Puss och Kram så Länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0