4/10 Lördag!

Jaa vart ska man börja!?
vi skulle vara ett helt gäng som skulle dra till huset i gamla stan men tyvär är ju inte Tilda 18år ännu.
och den vakten som stod i dörren visste att hon inte va 18..
så vi skulle bestämma vart vi skulle åka..
alla hade skitsnålt med pengar..
så de blev värsta fjortis stället..
viper. A men ja hade fan kul ändå..

satan i gatan va jag och Linn dansade..
haha a ja behöver ju inte ha ångest över att ja inte va ute å sprang igår..
bokstavligt talat svetten rann, vi klibbade nästan ihop med varandra=P

a så kvällen var helt okeej..

innan vi åkte in satt vi i Linns lilla 1:a..
haha Fattar inte hur hon och Hennes föräldrar ska få plats..
De e nästan så hon får flytta med mej ut på Landet ;)
Haha..

a nä men vi hade de lite trevligt Jag ,Linn, Tilda, Bea, Jonas och en till som ja glömmt namnet på =P

På Nattbussen hem Fick ja sitta å lyssna på en kissnödig Linn Ända från södra och hem.


VI E TYP BÄST I HELA VÄRLDEN!
Eller?



idag lördag då..
har väl inte gjort så mkt..
är superglad ialla fall =P

nä men Petra kom hem till mej vid 21-21.30 så har vi suttit och druckit och snackat skit spelat buzz och självklart på King.com..
de har varit riktigt kul.. haha
och nu sitter ja här helt själv och hoppas på att Linn ska komma hem..
men de kan ja ju drömma om
;)
så de blir väl en stund till framför den här fyrkanten och lyssna på 90 tals musik,
 och sen blir det nog desperate housewives eftersom dom nya avsnitten av rederiet inte har kommit ännu..
Evighets väntan
=P



En Dröm är en Dröm
och verklighet är verklighet.
men alla kan inte förstå skillnade..
Jag har hittat min verklighet, och den tänker jag leva i.
Här och nu, imorgon, och för all framtid.

Nu har jag bestämt mej. det är så jag vill att allt ska vara..
och ingen kommer någonsin kunna ta min verklighet i från mej för den verkligheten är bara min och ingen annans!



Nä nu orkar ja inte skriva mer..
God natt och sov gott!

Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0