15/9 Måndag!

Nu Är de Precis en månad kvar tills familjen Söderholm/Nilsson Flyttar ut till skogen=P
man e fan lite nervös..
har bara flyttat en ända gång i hela mitt liv och då va ja fan bara 3månader..
sen har ja bara bott på ett och samma ställe..
aja de Blir nog bra de här ändå.. =)



Hmm.. jag var i skolan idag höll fan på att somna men ja höll mig vaken.
hade ungt företagande, Projekt och företag och Svenska..
ganska långtråkig dag när lektionerna e 2 timmar långa.. men men man får stå ut..


efter Plugget åkte jag hem och tog de lugnt, spelade lite på King..
 sen Blev de åka till tumba och ut å gå med Alle.
vi gick runt lite som vanligt så träffade vi Bonnie och Hennes kompis och stod å pratade en stund.
efter de gick vi och mötte Verre så tog vi med henne på en promenad oxå.
en stunds vandring kom vi tillbax till vivo där vi mötte Natta och Emma , alla satt å snacka en stund sen drog Ja Alle och Natta ner till donkenkäkade lite och sen gick till bussen..
A och nu sitter ja ju hära..

En Helt Vanlig dag..
 
Måste träffa Matte och Freja någon Dag..
Saknar dom verkligen =(

Aja Ja Skriver imorgon om ja inte får förhinder ;)..

Ha de Gött så länge

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0