17/9 Onsdag!

 Skrev inte igår som ni märker.
Gjorde inte så mkt.
var i skolan och sen åkte hem..
ja va väl bara för lat för att skriva.



Idag gick ja till skolan.
fast ja började
11 men orkade inte gå då.. =P
haha Mkt pga Tanja den latmasken..
men så ringde
Tilda vid halv 12  och frågade om ja var i plugget och ville käka lunch med henne så då tänkte ja att ja lika gärna kan åka å käka me henne i skolan och sen gå på svenskan som började 13.10..
de va inte särskilt god mat men ja hade kul på svenskan =)..
Skönt att ha en vettig lärare igen =)

Efter skolan åkte ja hem å Bara Lata mej, satt framför datan och kolla på tv å så..
men nu kommer något ja inte trodde om mig själv..
ja va ute och rökte med Tilda och vi satt å pratade  så sa ja till henne att nu när ja lyckats gå ner 4 kilo vill ja fortsätta gå ner lite  så ja sa att ja ville börja springa .
vi bestämde att vi skulle börja i morgon..
men tamej faan..
vi började redan idag.. ja e så
JÄVLA STOLT över mej själv..
orkade fan springa mkt ..
men de e klart e man inte van så får man ju håll..
men vi sprang väl 15-20min.. en ganska bra början tycker jag..
och av dom minutrarna kanske vi gick i 4-5 min..
så nu e ja fan moteverad till de hära .. nu jävlar ska magen bli slank å fin:)..
får man ju hoppas.. lite i allafall =)

Är så Jävla Glad nu så de inte e sant.. *klapp på huvudet*

nä nu ska ja fan in i duschen och sän lägga mej i min sköna säng..
haha men sov gott mer er alla =D



Typ Bäst i Hela Världen!

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0