25/9 Torsdag!

Har inte orkat skriva på några dagar som ni märker.
har inte gjort så mkt mer än varit i skolan och hemma.
kom nyss hem från en långpromenad.
Jag, Tilda och Linn va ute och gick i nästan två timmar.. såå jävla skönt..
men vilket härligt väder vi har då.. helt otroligt..
solenskiner och de har fan varit 19grader i dag..



Fan de e så Jävla kul när folk ser att man gått ner i vikt..
man blir verkligen glad =D

Å vet inte om ja sagt de..
men som ni vet ska jag flytta ut på landet.
och ja har verkligen tyckt att de e tråkigt för där har ja ju inte Tilda och Linn som vill ta en ciggarett ibland =(
men nu e ja lite gladare..
ja kommer ha en Rök kompis där borta ialla fall..
Sandra bor ju där ..
en som går i HR06B=D

snacka om att man kan ha tur..


Fan jag hatar att vara deppig de e det värsta som finns typ..
men idag blev ja verkligen de..
vet inte varför..
heltplötsligt slog de till och ja tyckte allt va skit fick ont i magen och höll nästan på att börja gråta..
vette fan va som tog åt mej.
var tvungen att gå till stora köket och Krama Tilda..
helt sjukt asså..
A men är ju konstig ibland.. men fan så konstig har ja nog aldrig vartit..
haha.. de e Hanna i ett nötskal.. =P


HAHA juste i måndags ramlade jag i trappan i skolan.
klacken fastnade på trappsteget innan..
och i tisdags morse när ja vaknade hade ja så ont i fotleden så de inte e sant.
hade tydligen vridit den ordenkligt när ja ramlade.
har fortfarande ont..
=(


Fan va nice.. På lördag kanske HR07A-B supa tillsammans..
haha skulle vara så kul om de va så..
så alla sötnosar bli fulla HAHAHA..
a nä ja hoppas verkligen de blir av=D

a imorgon e de skoljoggen..
harfortfarande inte bestämt om ja ska springa,  gå lr inte komma pöverhuvudtaget.
a de lär vi märka hur ja känner mej i morgon..

fan shit i går somnade jag vid 7 sen vaknade ja till vid halv 11 och tvättade av sminket och sen somnade jag om igen..
vakande inte förens kl halv 7 i morse när klockan ringde..
undrar om ja någonsin sovit så länge.. =P

a nä nu orkar ja inte skriva så mkt mer..
men får se om ja skriver imorgon..
annars blir det nog på söndag..


Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0