Trååkigt

Shit va tråkigt man kan ha...

nu har ja suttit framför datan i flera timma känns det som.
a så nu har ja lärt mej hur man fixar och trixar med bloggen  för att få den att se lite finare ut..
som ni ser ;);)

de e jävla massa koder man ska kunna ..
men dom sättersig efter ett tag..

ja e så trött på att ha ont i halsen nu..
kan bara äta soppa med mjukt bröd (om ja doppar brödet i soppan)

e såå trött på allt..
ja e skit sugen på pizza, stanelys goooda Pan Pizza... fy fan de skulle inte sitta helt fel..

 

men ja ska ju inte käka sådant i alla fall.. men man får fuska 1 gång i veckan har ja sagt nu..
hälst på helgerna i såna fall..

men jag har fan varit duktig när de gäller att äta rätt..
plus att jag har börjat gå ut å gå promenader varje kväll, med uppehåll nu då eftersom ja måste ligga till sängs..
men jag och alle har varit väldigt duktiga.. så näu jävlar ska vi hålla de oxå.. visst de blir lite svårare när de blir vinter och kallt.. plus att ja kommer ha svårare att ta mej till tumba eftersom ja ska flytta och mina bussar inte går så ofta..
men finns nog en mening med de oxå.. de e så nu måste ja ju ta körkortet.. nu kan ja inte skjuta upp de någe mer..

Nu e alle och c.o ute å dricker.. :(.. jag vill oxå..
kan verkligen tänka mej en kall öl som bara rinner ner i halsen och bubblar i magen..
åååååååååååååå
va ja hatar att bara vara hemma..

men gu va ja skriver.. å ändå e de inget intresant.. haha

aja ska väl lägga mej till kojs en stund och kolla på tv... lr om ja ska spela lite.. a skit samma..
ja lär nog skriva i morgon oxå..

Natti Natti !


Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0