18/4-09 Lördag!

igentligen är det ju söndag...
men eftersom ja inte sovit ännu så är det lördag för mej!

a jag sitter i de nya köket..
mitt kök.. inte mamma lr pappas kök..
Mitt alldeles egna.. lr Nattas oxå.. men.. asså de känns super...

jag har ju inte något internet så ja sitter vid nattas bärbara just nu..

Flytten gick i alla fall jätte bra.. de tog väl ungefär 3 timmar..
sen stannade mamma kvar och hjälpte till att städa.. torka skåp och sådära
TACK <3

de ända som jag har fått upp är väl hälften av alla kläder sängen och tv:n..
sen står allt som i högar i vardags rummet..
lr a vi har fått upp tallrikar ,glas och sådant...

orkade inte packa upp så mkt.. inge kul när man e ensam hemma..
Nattskii och Marrowskii är på pickaruu och festar loss:(... vill oxå..
FÖR DE KAN FAKTISKT VARA RIKTIGT KUL OM DE ÄR RÄTT FOLK!!!!!!!!!




nä men hoppas dom har de kul dära..
så får ja följa me någon annan gång när ja mår bättre :)...
om ja får råd =P

undra om natta kommer hem ikväll ..
hoppas de så slipper de bli alldeles tomt..
men a..



aja har haft sällskap en stund nu på kvällen..
petra kom över och kollade lägenheten och fikade lite :)


de finns en person som ja saknar...
tycker jätte mkt om dej..
hoppas du inte tror något annat!



stå aldrig på dina bara ben!



Stå på knäna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0