27/4- 09 Måndag!

Partyt blev riktigt lyckat!
vi va en jävla massa tjejer som förkrökade här hemma..
riktigt mysigt..



fan ja tror ja stod på de där jävla dansgolvet hela kvällen..
men hem vägen var jobbig.. hade så
ONT i mina fötter så ja inte kunde gå på dom..
fick rida på Tommys axslar en bit..
haha men när ja skulle hoppa ner så kunde ja inte ställa mej på fötterna så ja ramlade pladask i gräset med min vita skjorta.. får se om gräsfläckarna försviner.. men de tvivlar jag på =(
nä men annars va de
SUPER DUPER..



Träffade faktiskt min gamla lärare kerstin... de va lite roligt..





Söndagen var inte lika rolig..
vaknar upp bakis och tillråga på allt har ja fått öroninflamation..
och inte nog med de så vaknade ja upp i morse med ögoninflamation..
de e ju sjukt..
va fan e de som händer..
alltid är de något fel på mej! HAHA

a nä så ja är inte så glad just nu..

desutom va ja så jävla trött i morse när ja vaknade.. att man ska behöva tvinga sig upp ur den varma och sköna sängen för 1 timmes lektion.. VÄRDELÖST..
men men..

imorgon börjar ja 11 i alla fall... skönt ..

så köket lär ju inte vara öppet.. så ja slipper nog servera..
Yes!

a idag ska hyran betalas oxå..
känndes lite surt att alla pengar morsan satte in på kortet bara försvan i ett nafs =(..
men som sag..
De e jävligt skönt att bo själv..
lite ensamt ibland..
ja är ju van att de alltid är någon hemma..
men fan inte längre ..

Nä nu ska ja luta mej tillbaka och fortsätta kolla på rederiet.. Som vanligt..

Se hela bilden

Puss Hej!



Saknar dej Icko! <3

Jag och Icko
Miss you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0