18/8 -09 Tisdag!



Jobbet Var super duper kul som vanligt =)..
sista utbildningsdagen ..
så nästa gång kommer ja stå helt själv..
så sitter och pluggar in alla kaffe sorter..


idag känns de som ja varit med Alla.
va nere i Nattis Affär och höll henne sällskap..
så kom Keshia och Alesk..
efter de kom tilda och så va ja me henne typ 5 min..
sen Med Alle och Natta..
Natta drog och Petra kom..


va ute en sväng och åkte oxå..
så blev det att vi hämtade upp Marrowskii..

tillslut blev det Bara jag och Alle så vi åkte hem till mej och glodde rederiet.. =P
och typ vid halv 2 tiden kom ja på att ja var sugen på Glass..
och Tumba statoil va för Nära för oss..
tanken var huddinge..
men så vaknade min Gubbe från sin skönhetsdröm
så vi valde Statoil i Haninge så vi kunde svänga här bu älsklingsponken och få en godnatt Puss ..
MYS!!!!
Alles Macka och Min Glass
Alles Macka och Min Glass!

a sen äntligen statoil..
skönt med en åktur oxå..
borde igentligen gå å lägga mej..
måste upp och städa imorgon..
Morsan kommer och ska käka lunch..
kl e ju lixom 4 nu =/

Puss Hej!

så ser ja ut när ja varit vaken mer en 24 Timmar =P

och de vill vi inte vara med om idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0