12/12 -09 Lördag!

Efter Praktiken åkte jag och mötte Linn å Ballo i Älvsjö och hämtade hennes Dricka..
eftersom hon jobbar idag så kunde hon ju inte ta med sig drickan till jobbet.. hon kommer direkt het efter..
a sen mötte jag upp Tommy på Ica och sen hemförd..

blev en lugn Fredagskväll..
Kollade på Idol
ERIK VANN!!!!!!!!!!
De e fan de bästa sveriges befolkning gjort på länge..

Alle kom igår oxå..
och ja fick en liten inflyttnings present =)

fett söt ju..

gick och la oss Tidigt.. båda ve jätte trötta..

Idag Blir de Tjej mys..
Några av mina Tjejkompisar kommer hit och Dricker lite och käkar middag..
ska bli riktigt kul..
..

Juste..
Tommy gjorde sitt lärlingsprov igår..
Han klarade de..
Grattis Älsklingen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0