29/12 -09 Tisdag!

12 dagar kvar till Thailand..
de känns inte verkligt..
är riktigt nervös..



jag, Tommy ,Jeppe och Mats drog ju till Lucas i Täby igår..
käkade tacos..
MUMS..
drack och sedan drog vi vidare in till gamla stan.
på någon krog som hette meduza lr något sådant..
mysigt ställe..
mötte upp Alle på centralen innan..
så till slut var det ju bara jag Tommy Alle och Ville som va kvar..
blev riktigt rund under fötterna blev jag..

hem vägen va väl inte så rolig..
ja ramlade faan två gånger..
aj mitt huvud .. min tumme har ett sår och värker..
sedan började några kille bråka med Alle..
slutet blev tyvär olykligt..

Tillslut när allt var över så tog jag och Tommy en Taxi hem..

Lovar att ja har Världens goooaste Pojkvän<3<3<3

är fruktanvärt bakis dag..
lgger just nu i soffan i vadagsrummet och slappar....

ska fortstta kolla på rederiet som vanligt.. =)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0