7/12 -09 Måndag!

Hej Hallå!!!!

Ska börja med att Säga att min Pappa Fyller år idag =).
Grattis Pappsen!!!

Vi åkte ju ut Till Tommys mamma i Fredags..
käkade middag..
Lamstek och potatisgratäng..
jävens gott =)..

kollade på Idol..
ASSÅ VA E DE FÖR SKIT!!!
Tove och Erik skulle gått vidare..
Calle är bra visst..
men Tove och Erik är mkt bättre ..
och kan Slå igenom Stort!..
förstår mej inte på de där..
tror att de va någe fuffels bakom de hela..

aja Erik e kvar i alla fall..
han kommer att vinna nu annars e de något som inte stämmer .. !!

skit samma ..

Lördagen blev de Jul shoppande..
och bio senare på Kvällen..
Luftslottet som sprängdes..
helt otroligt bra filmer ..



åkte hem Till Mamma och Pappa på Natten och Sov..
Firade Pappsen på Söndagen där..
mys pys =)..

fick skujs hem på Kvällen av Pappa..
så fick jag med Mej lite mer Julsaker och andra prylar..
och Mitt Skrivbord =D...
så nu Äntligen sitter jag vid min egna Dator ..
så jävla Skönt :D..
hihi..

nä nu ska ja kolla på Rederiet som ja Längtat så mkt Efter :D..
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0