Julafton?

säger man att de fortfarande e Julafton?
kl e lixom 2 på Natten..
aja skit samma..

Va ju Hemma hos Mormor och Morfar..
va jätte trevligt..
Minus Min Korkade Morbror som jag bara inte TÅL..
USCH!!!..
nä men alvarligt.. blev as förbannad på honom..

skit samma..
ja upptäckte att Tommy Fick mer Julklappar av min Famlj en jag själv.. =O
fast å andra sidan var två paket från mej..
vi fick i alla fall Presentkort på ikea, fickpengar till Thailand, Handukar, Mixer,å litte annat smått..
Köpte ju ett duschdraperi Till Mej å Älsklingen .. Ett Vitt med Djurgårdens märke på ..
as snyggt..

Fick i alla fall skjus hem Av mamma och Pappa..
nu sitter Grabbarna grus i köket och super..
lr nä.. dom e redan dyngraka så ja värmde på lite glögg till dom i stället..
jävla liv..
aja de gick hem i alla fall..

nu sitter dom å snackar om att dra till vegabaren..
men vette fan hur dom ska göra..
får se om jag följer me.. känns inte lockande just ner .. brrrr KALT!!!



här e Tommy När han Klär granen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0