1/2 - 09 Söndag!

Vilken Helg..
Va ute i Fredags fast de blev med Verre Anita Alle och några.. =)
hade skit trevligt..
och jätte kul...
vi rullade ner oss till Tbs och var där hela kvällen..
efter de blev de hem till någon David tror ja han hette..
någon som verre kände..
a vi fortsatte att supa..
men typ några jävla killar som verkligen tror att de e något skulle hålla på å köra något jävla ölspel
så sa de typ 800 klunkar..
haha Hallå ni som inte sväljer lr som tar miniatyr klunkar kanske klarar de..
men vi sväljer och tar rejäla klunkar och då är 800 helt orimligt.

ä de tyckte ja bara va töntigt..
Jag och Koffe litenJag och MarrehahahaHissen
Haha på väg därifrån gick ja veronica och Anita mot Natta där morsan stod och väntade..
så vi skulle gå över ängen brevid hundgården..
och på något konstigt vänster ramlar jag och åker in i stacketet och har väldigt svårt att ta mej upp ..
när vi lyckats ta oss över e min mobil borta..
så Verre ringde till den..
och då hör man mobilen som ringer så tittar man mot stacketet så ser man att de blinkar ..
där låg den i snön =P..
så de va bara att ta sig tillbaka och hämta den =P...
a efter de sa vi alla Hejdå till varandra och begav oss hemmåt..
när vi kommer till Stallet typ 5 min ifrån huset
så ber ja mamma släppa av mej så ja får nycktra till lite..
haha asså undra hur mkt ja vinglade..
aja gick kanske 600 meter sen hoppade ja in i bilen igen..
väl hemma somnade ja på toaletten..
fast vaknade inne i mitt rum på morgonen..
måde inge bra på hela dagenn sova och vaknade hela tiden..
samma sak inatt sov som ja vet inte vad..
men nu mår jag bra =)

juste ja lyckades oxå ta sönder mitt skosnöre när ja skulle knyta skorna så sa de klick..
så va de av..
inte roligt men troleri trollera..
Hanna fixar allt ;).. .

hihi... 

och de bästa är ju att imorgon har vi bara 1 timmes lektion..
snacka om skönt.. sen kan man hem och nanna kudden igen..



Drömmde iNatt.. och ja ska säga att de kommer gå bra..
de va inte som vi föreställt oss..
vi löser de här du och jag..
Tillsammans <3



Hjärtat har sina skäl som förnuftet inte förstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0