14/2 Lördag!

Alla Hjärtans Dag!
De är en överskattad dag.
tycker inte alls om den dagen.. usch..
inte ens om man har någon..
visst de e mysigt om man skulle få en ros lr något.. men va fan.. .
antingen så överdriver folk lr så skiter dom i dagen totalt..
varför kan man bara inte ta bort dagen överhuvudtaget..




Aja nog om idag .. =P

igår var det Linns 19års dag
vi hade sååå Jävla kul..
först sätter vi oss på tåget  där Linn redan sitter och åker in mot stan.
vi sa åt henne att ta 14:02 tåget från rönninge och vi hoppade på i Tumba



vi hade sagt åt henne att ha vita kläder på sig..
vilket hon också hade =P

tåget kommer till södre sätter vi på henne min Halsduk som ögonbindel, mina snygga jävulshorn och Tildas sexiga handbojor med rosa fluff..
när vi kommer av på centralen sätter vi fast lin med handbojorna i en "bänk" så hon fick stå å röka lite konstigt.. tanken var att vi skulle möta Linnea dära för hon missade de tåget vi tog..
men de var för kallt så va började knata mot donken på andra sidan..
och vi gör så Linn röker mitt i centralen i den där långa gången.. HAHAHA




a de blev värsta omvägen å jag vet inte hur länge vi gick men de va kallt..

tillslut hämtade vi en kundvagn och satte ´Linn i den..
hon gick med den där ögonbindeln på i typ 2 timmar..
 men snacka om att vi hade kul..
hon dansade för tågföraren och ramlade å hade sig.. 




Försöker knäppa gylfen på Linns byxor!


A tillslut kom vi fram dit vi var på väg .. Till
när vi satt och väntade på att få börja spela..
så står jag Malin, Jonas och Linnea och röker..
Malin pratar i tel och helt plötsligt säger hon jätte hastigt att hon måste läggapå sen pekar hon på en snubbe som går förbi med sina hundar så säger hon..
"DE E HAN DE E HAN DE E HAN DE E HAN" haha sen springr hon fram och ska ta hand och få en kram..
de va simon i Design: Simon och Tomas  som går på TV3.
a sen spelade vi de där jävla spelet..
 höll på at bli tokig två små ungar som kanske var mellan4-6 år tog alla oss..
dom dödade oss hela jävla tiden..
trode inte de va sant asså dom va inte ens lika långa som benen på oss..
de e helt sjukt.. ungjävlar asså!




a sen var de bara kanonkula till tåget och åka hem..
hämtade min blåa klänning hemma hos mormor

sen upp till Tilda och duscha sminka sig och grejer ..
sen ner till Linn och käka lasange och Tildas ostglass..
skit god..


sen kunde man ju ta de lugnt..

därefter blev de in till stan igen till Toxic.. de va rätt kul
Träffade massa kompisar där oxå
..





a Lyckade fixa skjus hem oxå så Jag Sandra och Sara fick skjus ända hem..
 såååå JÄVLA SKÖNT..

Tack =) <3

Nu sitter ja och funderar på vad ja ska hitta på idag...
 får se om Sandra hör av sig om hon hittar på något och ja kankske hakar på..
får se..
just nu sitter ja i pyamsa och är lite smått iriterad på att alla mina saker e hemma hos tilda..
Halva min garderob mitt smink min jacka mina skor allt..
Tanborsten tillomed..
så måste hämta grejerna idag..
men Morsan ska nog skjusa hem Mormor och morfar sen så då kan ja åka med..
jobbigt.. buuuuh..
a nä ska väl ut och hålla dom lite sällskap nu..

Puss Hej



De andra flyttade sig, men inte jag!


Jag är sådan som min Skapare gjorde mig,
och eftersom Han är nöjd så
är jag det också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0