17/2 -09 Tisdag!

Gjorde inget i lördags! somnade vid 23 tiden..
så de var nog lika bra att de inte hände så mkt..

i Söndags åkte ja och Pappsen "Hem" Till Salem och hämtade moppen.(PÄRLAN)
Men hon startade tyvär inte.. men hon ska gå igång =D
sen åkte vi en sväng till hornbach lr va faan de heter..
på kvällen åkte jag och möte Petra i Tumba och gick sedan en långpromenad.. väldig mysigt =D

sov hemme hos Natta då oxå.. (ovanligt.)

i går va ja med Natta hela dagen Hihi.. sen gjorde jag... Hmm kommer inte ihåg ;)

a i morse Höll ja på att missa bussen..
jag vaknade 08:31 och min buss gick 08:50.
ska säga att jag flög upp ur sängen som en kanon kula..
mötte Sandra vi bussen .. skönt med sällskap .. =)

sen har ja haft kaffe skola, körlektion och sen baka piroger till Mässan som är på Torsdag.. HJÄLP..
får se hur de här blir nu =S...

efter skolan drog jag som vanligt upp till Natta.
Haha dom tycker jag är du i huvudet just nu =P..
berättade för Familjen Sverin Att de skulle få en överaskining i går . men sen fick ja reda på att de inte gick
då sa ja att de skulle få den någon gång den här veckan..
vilket blev idag..
så ja ringde Natta vid 3-4 Tiden och Bad henne och Helena gå ut och möta upp min pappa,
 som kom med några kilo kött ;)
hihi Hanna kan vara busig..
men ja ska säga att de e för Att ni e Helt Jävla UNDERBARA! <3


A nä Ja måste sova nu!

Puss Hej!



De finns så mkt, för att ge så lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0