5/2 -09 Torsdag!

Jag hatar servering..
de e de värsta som finns

gick inte till skolan idag..
sov hos Natta efter hon jag och Lina hade simmat i i badhuset..
vi tänkte ju gå på vatten gympan..
men den e flyttad till fittja..
å dit åker fan inte jag.. usch

nä så vi simmade och sen gick jag och Natta upp och solada solarium..
och snacka om att vi brände oss..
vi ser ut som kräftor..
 ja har mäst på rumpan bröstet och magen..
Natta brände sig mäst på Låren, ryggen och armarna..
vi ser hemska ut.. men skit samma..
sitter och smsar med henne nu och vi har bestämmt att vi ska sola på söndag igen..

Natta fick sina linser igår som hon har beställt .. skit coola katt ögon..
men man blev fan rädd att titta på henne..
Nattas Kattögon!


 i morrse låg ja och lyssnade på både Nattas och Helenas väckar klockor som ringde ja vet inte hur länge..
men Natta drog till jobbet sen och ja och Helena drog ut med Ozzy och Rosko.
efter de gick vi och Handlade på vivo sen skilldes vi åt och ja hoppade på bussen och fick vänta på nästa buss i vårsta i typ 20 min brrrrrrrr.. svin kallt nu börjar mina fötter få kännsel igen och ja kom hem för ca 1 timme sedan..

imorgon ska vi baka piroger igen men de värsta är att de känns som allt börjar rinna ut i sanden igen..
börjar nästan koka.

aja skit samma .

på Lördag ska vi va ett gäng och festa lite ..
och vi har lyckats få med oss Petra =D
 först i lokalen vid Natta och sen blir de väl piccan..
fast de blir nog bara en öl för mig..
har körlektion på Söndagen..
brum brum =D



a nä n e ja fan hungrig.. ska käka något..

Puss och Kram!


Tala icke så stora ord min vän, det finns icke så stora ting i din lilla världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0