8/2- 09 Söndag!

Fy Bubblan vad jag e trött!

Vi va på piccaru i går och drack.. 
Eller jag drack hemma hos Natta Bara och sen en cider som Irre bjöd på *TACK*
men jag var tvungen att sluta vid halv 12 eftersom ja hade körlketion i dag vid kvart i 12..
jobbigt läge när man kommer dit och så har dom infört aklotest sedan dan innan..
gissa om man blev nervös lr ..
haha men de gick bra.. den visade 0,0 som tur va..
fatta vad pinsamt om den hade visat posetivt..
usch vill inte tänka tanken ens.. brrrrrr

a nä men de va väl rätt kul igår..
förutom att dom flesta va sådär Pruttfull som Natta hade tänkt sig.
så ja va väl den mest nycktra..
a piccan stängde kl 2.. vi va inte hemma förens halv 4..
och då skulle hundarna ut oxå..
väl i hundgården märker helena att hennes mobil är borta..
då blir de att knalla tillbaka till picasso och leta i buskarna ..
vi hittade den i alla fall =D



på tillbaka vägen är den en väg som e fylld med bara is och vatten..
inte rolig att gå igenom..
så Natta går längre fram med Rosko och sen ja med Ozzy och en bra bit bakom kommer Helena..

bakom mej Hör ja bara et snabbt chock ljud och sen en duns..
när jag vänder mej m håller ja på att vika mej av garv.
vem tror ni inte ligger i vattnet på isen om inte Helena..
men ja förstår de.. de va så snorigt halt.. ja höl själv på att ramla..
men jävlar vad kul de såg ut =)

somnade inte förens Halv 5..
och då var ja trött kan jag ju säga..

nä Tjejer skärp er..
de blir bara fånigare och fånigare!

nä skitsamma..
Puss Hej på er !



Du ska inte föda upp maskar som kan gnaga upp dina egna inälvor!




Trötthet och leda
försvinner på freda
men olust och vånda
är tillbaka på månda.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha fan villken skön komentar där i slutet :P

Total saning det där :P

2009-02-08 @ 23:31:26
Postat av: Hanna

Haha jag vet ;)

2009-02-10 @ 00:02:08
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0