9/2-09 Måndag!

På Torsdag kommer Dommen ..
hoppas den där jäveln åker in..
Men troligtvis inte med detta rättsystem som vi har idag..
blir så förbannad



a nä ska inte sitta och störa mej på de just nu..

Var skit trött i morse ville igentligen inte dra till plugget men gjorde de ändå..
va i skolan 1 timme sen åkte jag hem för min nästa lektion började typ inte för ens kl 1 och kl var 10..
så jag går  på B- Klassens Svenska lektion på onsdag istället.. 

A nä men ja åkte hem i alla fall och somnade ..
någon timme efter när ja vaknar e de bara att packa badkläderna och dra till bussen..
mötte Petra i Tumba och drog upp till storvretsbadet.
härligt att simma..
 men man blir så trött..

Sen har ja bara suttit hemma idag..
Tanken var väl att vi skulle simma i morgon oxå men vete fan om vi hinner ..
kommer känna mig så stressad..
men ja ska iallafall sola med Natta på Onsdag.




A och på torsdag ska Jag och Tilda Fixa Linns födelsedagspresent..
säger inte vad eftersom hon kanske läser detta..
men De kommer att Bli en minnesvärd 19års dag,de kan jag LOVAR!

Så på Fredagen blir de nog Party party..
först ska vi göra något ..
sen ska vi supa, äta middag supa supa och supa..
´Linn
ska Bli As kalas innan vi e färdiga med henne !



shit har sovit borta lr haft sovsällskap hela veckan, av Petra och Natskii.
skoja inte att de kommer kännas konstigt att sova själv..
Från den 1/2- 9/2..
skumt..
men mysigt =D



A och Petra har ju flyttat ut i skogen också nu.. fast på helt fel sida =(
nu är vi ännu längre ifrån varandra..
Men vi ses så mkt vi kan ändå =D

Å jag fryser.. fatta vad skönt med om man skulle ha ett badkar nu..
men nä då.. vi HAR INGET..
Helga Blir Ledsen=(

Fatta att ha de här badkaret..
 jag skulle känna mej som en prinsessa!




Haha
a nä inte så synd..
de finns dom som inte har någon dusch överhuvudtaget..
fast igentligen är de ju inte mitt fel häller..


a nä fan va ja snackar gojja nu
ska väl sluta Nu..

Puss Hej!


Lögnarna tror man inte ens när de talar sanning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0