01/01-09 Torsdag!

2009!
Nu Är det ett nytt år..
ja säger å de asså..
de e sjukt va tiden går fort..
den bara flyger förbi..
usch


 
Blev super fin i alla fall..
i min Blåa klänning och lockar i håret..
va snyggast i världen ;)..
snacka om bra självförtroende va =P...
var hemma hos alle först och fixade mej..
sen var vi hemma hos Natta och partade vi fyra ..
Jag, Natta, Emma och Alle..
sjöng sing star och skit...
så drack ja min mintu och oboy;)
sen på 12 Slaget gick vi ut och drack skumpa och kollade på raketerna..
Jenny, Alles syrra va där ute oxå..
så Madde nattas kompis..
a men de va riktigt kul..
nä men 2009 är inget party party år de märks..
så vi får se vad som händer..


 

haha..
a jag har ialla fall ett mål på min vikt..
jag ska väga 58 .
 sen e jag faktiskt nöjd..
 men som morsan så..
de e inte långt kvar ett par kilon bara..
så de e rimmligt..
har redan gått ner 7 kilo..
så några till går..


sluta röka har ja gett upp..
de gör ja någon gång när jag e moteverad..
hihi..



Glöm aldriga att jag är din fiende;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0