10/1 -09 Lördag!

kl e snart halv 9 på morgonen. jag kan ine sova. blev väckt kl 4 sen dess har jag inte kunnat somna om.
så de blev 2 timmars sömn´i natt.

har varit hemma hela veckan. först var jag
så seg på måndagen så ja inte ville göra något annat en att sova.
tisdagen kände jag mej hängig + at jag vänt på dygnet så ja har gåt å lagt mej antingen när morsan går tilrl jobet lr senare på morgonen när pappa kommer hem från jobbet.

så blev ja sjuk på de oxå. först var det bara hals ont.
så jag och Tilda har sutit och gnällt på vem som mår dåligast i Telefonen.
hon har faktiskt nyst 5ggr på raken "Coolt" va ?
haa min Sötnos <3

så i förrgår och i går låg jag i sängen med feber ont i halsen och nästäppa.
inge kul =(

men nu mår jag lite bättre i alla fall. är inte van vid förkyldnings ont i halsen ju. är mer van vid halsflus
haha men jag undrar vilket som är bäst igentligen=S

nä men idag kom jag ut en liten kort stund. måde lite
dåligt först. men en time efter jag kommit hem måde jag mkt bättre.
har ialla fall ingen feber längre!
just när ala börjar bli friska så blir jag sjuk. så typiskt!

nä och som vanligt ligger jag i sängen nu och kollar på Rederiet.,
har snart kolat klart på hela serien för andra gången..
sen ska jag nog vänta med at kola på de et tag så jag inte tröttnar.
får väl börja se på The O.C lr Desperate housewives igen!
nu har ju dom legat och vilat ett tag=P

tror att 12 :de avsnittet av Desperata hushorer kommer i morgon lr på måndag!
LÄNGTAR!

nä undra om man ska sätta sig och spela lite SSX/ Snowboard spelet jag fick i julklapp =D
nä om en stund.'

saknar gamla lägenheten saknar Linn, Tilda och Martina på gården.
de e ganska jobbigt att bo så långt bort. men men.
Älskar er tjejer!
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/342392




saknar allt så jävla mkt <3


a skulle ha börjat i skolan igår men som sagt är jag ju sjuk.
men vi måste baka på måndag shit de här börjar gå ut för=s (företaget) alltså.

är röksugen som ett jävla djur men orkar inte

resa mig från sängen hihi snacka om lat..

något ska jag ialla fall göra!
Puss och Kram



Du ser inte de vindar som vänder va?

2005


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0