11/1 -09 Söndag!

Jag förstår inte vad det är med mej!.
jag e skit trött och huvudet bara dunkar, ändå kan ja inte sova =S.
riktigt jävla skumt.vet inte hur ja ska bära mej åt för att sova.
jag somnade inte förens kl 11 i går och vaknade vid halv 4. jippi.
och så ska man upp till skolan på måndag. önska mej lycka till, det lär jag behöva.

a nu e jag hyfsat frisk. mår bra i alla fall. så de e ett plus.

Kan man Tänka för mkt ?
när jag lägger mej i sängen så flyger tankarna fram och tillbaka. fantasin flödar.
tror att det är en av anledningarna till sömnlöshet. fan man har för mkt uppe i knoppen. kan man inte radera ut allt på något vis ?
man har ångest så tänker man på varför, lr något man borde gjort men inte gjorde de.
Fan Alltid är det något.
vi människor sätter för mkt press på oss själva.
ja skulle hälldre vilja vara Icko (min katt) han vaknar på morgonen käkar frukost går ut max 1 timme kommer in och sover ända till middagen och sedan ut en timme igen och sen börjar det om från början.
fatta vad skönt. han har inga plikter ingenting.
Nä Jag önskar att jag vore en katt. då behöver man inte bekymra sig om något.
kärlek får man ju på köpet oxå. vad mer kan man behöva ?



Kärlek ja!
De e ju bara någon fixs ideé som vi har fåt för oss.
den finns men ändå inte.
visst jag säger att jag e kär jag me.
men om man tänker på saken. fjärilar i magen, nervositet, blygsamhet. de har med ens personlig het att göra..
ja menar har ni hör en stor stark karl som inte är rädd för något säga att han har fjärillar i magen ?
nä skulle inte tro de.
där imot finns de ju sådana oxå. men de är väldigt få.
jag saknar inte "kär" känslan utan känslan av att ha någon vid min sida som älskar mej.
som håller om mej ibland bara för att han vill det . för att han tycker så mkt om mej.
de är så underbart.
annars e de ju bara sex som gäller .. eller ?
haha skit samma ska inte bli för privat  nu!
lika bra att jag slutar innan det är försent =P


Jag vill ut och festa nu!.
men ja har fan lovat mej själv att inte dricka på ett tag.
men vi får väl se hur länge de håller sig.

2004 Man var ju så snygg då =P

ja har suttit och funderat på lite recept i några dagar.

kom en en helt sjukt smarrig äppel paj. åtminstone tror ja de. har inte bakat den ännu.

men om man låter Äpplena ligga och dra sig i ca 1 - 1½ Timme i Stark sprit tex med äppelsmak lr vanilj och sen baka som en vanlig paj. snacka om smak. riktigt gott till ett glas halv sött vitt vin.

tycker de e skitkul att hitta på nya roliga saker.

men imorgon blir det väl en vanlig tråkig middag.
Tänkte mej Finsk Rotmoslåda som ligger i frysen och som är kvar sen julafton och till det Jul korv som vi har typ 100 ton av =P

man måste ju ta slut på de man har oxå.
ska kolla om vi kan åka och handla oxå.
känner att grönsakerna och frukten är slut.
och litte annat man vill ha i köket.
ååååååå Berocan är slut. måste bara ha de annars går min värld under. nä men nästan.


Nä nu ska ja väl sätta på någon rolig film lr serie och spela lite TV-spel lr data spel har inte bästemt mej ännu!
Ha de super bäst så länge


Puss Hej!



Skuggan, kan vara faran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0