12/1 - 09 Måndag!

Hej Hallå Alla Glada!
ni annar inte hur trött jag är..
somnade kl 1 och vaknade tre..
så låg jag och kollade på desperata hushorer till Kl 6
 då gick jag upp och gick en Långpromenad med Ronja (Hunden)
och jag är fortfarande vaken.
ögonen går fan i kors...



Bakade piroger i skolan idag. till skolcafeterian.
så i morgon säljs dem. KOM OCH KÖP=P
nä men får hoppas på bra resultat.
Goda som utahelvete var de i alla fall




sen var det en skit intresant svenska lektion, om språk och grejer.
var svenskan härstammar i från och vad vi använder för bokstäver, runor och allt sådant roligt.
ÄNTLIGEN ANNA.. nu har du hittat något ja tycker om !

efter skolan Kände jag bara hur trött jag var så om ja skulle
åkt hem skulle jag ha somnat på en gång,
så ja tyckte de var lika bra att tjata ut Alle på en promenad.
 först så fick jag ju åka upp och väcka henne.
sen skulle hon äta å grejer-.
men tillslut gav hon med sig...
Vi gick för fan runt hela Storvreten och segersjö.
lite ont i benen har jag..
rasck tackt i 2 timmar. barra bam bam bam bam. Den e bra ;).

så nu känner ja bara för att sova .
och nu e ju kl 21:30 så ja får nog lägga mej nu =)
ska upp till körskolan i morgon....

Nä god natt på er alla sömn tutor!



Finns något man aldrig borde glömma, Vänd aldrig din fiende ryggen
håll dem så nära som möjligt.
missat den lilla biten ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0