15/1 - 09 Torsdag!

Jaha.
sitter nu framför datorn och tänkte plugga till Teori i idrott provet i morgon. men ja orkar verkligen inte.
så jävla tråkigt. räcker de inte att jag e ed på idrotts lektionerna ?

konstigt. ja tycker de bara e äkligt med blodproppar lr va fan de heter och massa maniker som flyter i blodet......
fattar 0 av sådan skit......
de  inget ja behöver lr vill veta. blir bara spy färdig. usch

Jag Förstår inte vad det är med folk?
Vad är det ni inte förstår ?
om ni inte vill ta skolarbetet/Företaget på allvar . va fan ska ni gå den kursen för ?
ni förstör för oss andra.
att vara otrevlig och käfta i mot är bara barnsligt.
haha. självklart kan ja oxå vara barnslig med saker och ting i vissa situationer.
men när de gäller mina betyg så e de klart jag blir förbannad..

a ja ber just dej dra åt helvete för de e du som sätter dej på tvären som en jävla 5åring. "in your dreams". men hallå.. DRA DEJ UR DÅ FÖR IN I HELVETE. VI BEHÖVER INTE DEJ.
SHIT
! sorry men ja blir så jävla förbannad på allt .....
och jo eran fritid ? de var för fan Fucking jävla skoltid.
blir trött på de hära..
varför ska ni trotsa imot. ni kom med i våran grupp även fast ni kom in senare.
sen vill ni int göra något. varför valde ni då denna kusr '?
va de bara för att förstöra lr ?
förstår inte hur ni tänker.
skit samma....


a förhoppningsvis blir det färga håret i morgon. om ja får låna pengar av mamma.
hoppas de blir fint.. Natta ska hjälpa mej i sådana fall =).

skolan var skit. var förbannad hela musik lektionen tack vare de ja skrev om ovan.
sen efter så gick jag och Tanja och handlade till bakningen av pirogerna i morgon.
får se om de e någon av de andra som dyker upp.
men de e lugnt vi fixar de själva oxå. men a......

jag hade tänkt sitta hemma hela helgen i brist på pengar och sprit. men som vanligt blev man övertalad för en halv timme sedan av Freja att jag skulle följa me på 20års Fest.
så man får ju ge med sig ;) haha.....
så förhopningsvis har ja nyfärgat år  då oxå. woooohooooooooooo!



 
nä nu ska ja hoppa in i duschen sen sova god natt på er alla glada=)


Kärlek föder svartsjuka och svartsjuka dödar kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0