22/1 -09 Trosdag!

Wooohooo..
nu har ja färgat håret som jag ville..
är skit nöjd..
de e udda men jävligt snyggt..
tänkte ta en bild och visa men mobilen ligger på laddning..
men de kommer jag lovar =)

så ja drog aldrig till skolan i går..
 var så jävla trött.. sen vaknade jag halv 11..
då var det bara en timme kvar tills bussen gick..
a man måste ju hålla busstiderna eftersom dom ALDRIG GÅR!
aja men ja åkte med bussen till solbo sen tog jag en promenad upp till Natta...
 haha hon låg och sov när jag kom..
men efter mkt om och men kom hon upp ur sängen och Han jag Och Helena drog ner till vivo och handlade lite..
sen va de bara tillbaka och titta på när de bakade Pizza..
som blev SUPER GOD!..
a så vi började väl inte färga mitt får förens 18:30 typ..
de tog sin lilla tid..
vi va klara 22:15. haha och det är då min sista buss går..
så jag blev kvar där över natten..
men gu va jag och Natta hade kul..
fan hon blötte ju ner hela mej och lite till...

och i morrse när jag vaknadegjorde jag mig i ordning..
alla låg och såv så de var bara att vara tyst som en mus..
så morsna kom och hämtade mej och skjussade mej till skolan..
men när jag kommer dit kl 08:00 så får jag reda på att jag börjar 09:00..
så satte mej och buttsa bestik.. s
kit samma .. de e inge intressant..
efter skolan gick jag upp till Tina (och Amanda) satt och snackade ett tag å så..
sen gick jag och ..... ... ...... ....en stund..
sen efter de träffade jag petra i centrum...
a nä sen har ja nästan bara suttit här vid datan sen jag kom hem.. mkt tråkigt..
hihi..
nä imorgon har vi Prov..
och ja har inte pluggat.. och jag som lovade siv.. får så dåligt samvete..
kanske ska sätta mej och plugga..


kanske ska klippa mej i helgen .. får se om de blir så..
faaan va skönt..
a nä bajsa på er alla tråkiga glada ledsena.. jag ska duscha och Plugga!

Puss Hej


Köp aldrig en Ferarri om du inte vet hur man kör den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0