24/1- 09 Lördag!

Är så Jävla Förbannad..
Vill inte bo Här på Landet längre..
Orkar inte me dessa jävla Tider med bussar och
va så jävla beroende av sina föräldrar som måste skjusa hämta och lämna hela jävla tiden..
usch .. NÄÄÄÄÄÄÄÄ..

Så fort ja lyckas skaffa jobb så flyttar jag sen skiter jag i hur snålt ja får leva..
Vill BARA HÄR IFRÅN...

de va kul och mysigt i början att bo hära.. men ja vill fan inte längre,,

så nu sitter jag framför dumburken och är arg ledsen ochjävligt iriterad på Allt och ALLA..
vill dra till TBs med Emma Men Mor min Dumhuvudet vägrar att köra mej..

så ja får sitta på mmitt feta arsle och inte göra något som vanligt..

 HATAR ALLT OCH ALLA JUST NU!
 DRA ÅT HELVETE!



Never forget me, because if I thought you would, I´d never leave


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0