26/1- 09 Måndag!

Nu e jag Gladare igen..
men ja säger å de fortfarande ja vill flytta hemifrån.

Nä men helgen var ju blä som ni vit ;)..
men igår åkte jag hem till natta vid 8 tiden på kvällen..
 orkade inte sitta hemma längre
så ja åkte dit och sov över ..
lr a.. m de kallas för attsova över lr bara en tupplur om man sov i 3 timmar..
vi somnade inte förens kl 04:30 - 05:00.
vi fastnade i köket med helena till typ kl 2 lr något sånt..
så har vi kommit på ett namn till Emma..
Eftersom Tilda har döpts om till Märta , Linn -Lisa, Hanna, Helga, Jonas-Jarl..
så gav jag Emma Namnet Eivor hihi..



i lördags Rensade vi källaren på Söderbyvägen.
och gissa vad..
Ja hittade en papperskasse med gamla Filmer..
som jag ÄLSKAR..
Lånarna , Nils holgersson, bamse nr 1-2 , snövit, bröderna lejon hjärta och massa andra filmer..
snacka om att man blev glad..
så nu har tittar jag på Nils Holgersson och sitter här framför dumburken
=P..
 
Juste om det är någon som kommer på något jätte fult Tjej namn på bokstaven N så kom gärna med förslag..
Natta måste ju oxå heta något jätte fult..




Jag vill ha ett Jobb.. Måste ha ett rättare sagt..
är trött på att vara en sådan fattig lapp hela tiden..
usch..


Fattar inte vad de e med mej på morgonen.. jag Panik vaknar ..
fattar inte vad de e för fel..
men imorse var de faktiskt mysig att vakan upp för en gångs skulle..
vaknade av en varm krop som låg intryckt mot min rygg..
Haha De var Natta de..

vi satt och pratade gamla minnen från Strovretsskolan hela Natten typ..
asså hur kul har man inte haft i den där jävla skolan..

Allt bus vi gjorde .
Rökte under bänken på lektionerna. haha och Alla jävla som vi gjorde så vi fick sluta tidigare..
Lärarna var så trötta på oss..
men de e fan kul..
de ska nog vara så i en skolan
Tänk en skola där alla e tråkiga inte pratar..
bara såna mall grodor som tror att de är något..
nä usch.. vad vore en skola utan Busungar..


Fille, Fimpen, Arab Horan ;), Mc Bollar, Tingeling,  Pucko, Päron, Eivor
haha

på tal om ingenting.. vilket jävl atråkigt väder vi har då..
grått fuktigt och kallt..
nä nu får sommaren börja komma igen tycker jag!

Nä nu orkar ja inte skriva mer

Puss Hej!



The best way to destroy an enemy is to make him a friend



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0