5/1- 09 Måndag!

Idag är det Måndag!..
en mkt seg måndag..
Har Namnsdag idag oxå =P

Fan va rolig den här helgen har varit.. 

I Fredags Drog jag och Alle med PH in Till gamla stan och gick på Sjätte tunnan!
Riktigt mysigt medeltids ställe..
träffade PHs  kompisJeppe och hans vänner..
fast vi var inte där så länge..
vi drog ganska snabbt där i från till Harry's..
fast då bara jag Alle Ph och Jesper.
hade riktigt kul dära..
sen finns de väl saker som inte ska nämnas=P...
haha så jävla skönt folk som man stod och hoppade me till alla
låtar eftersom alle inte ville följa me och dansa så fick ja gå upp på "scenen"...

Hade fan as kul...

haha.. På Lördagen var jag väldigt bakis eftersom ja inte kom hem förens vid 4 halv 5 på morgonen!..

men De var bara Att kliva upp motvilligt å göra sig i ordning..
Jag och Freja hade bestämmt att gå ut och festa.. så de va bara att åka till tumba och sätta sig på pendeln.. tar jävens tid att åka hem till henne..
så vi satt å förkrökade .. med öl,cider och Hotshot så jävens gott.. men ja snålade på spriten i mina eftersom ja var en anning bakis och behövde ta de lugnt i början..

Sen pratade vi med Alle och hon å Anita skulle dra in till Harry's så vi hakade på..
och hade minst sagt lika kul då me..
riktigt kul hade vi..




så jävla skönt att slippa sitta på natt bussen hem..
utan bara sätta sig på t-banan och vara framme efter 10min..
haha fast ja tror vi tog typ 4 tåget lr något..
sen när vi kom hem Till Freja satte vi oss och kollade på film och käkade jordnöts ringar..
satan va gott de var..

haha Fast Freja somnade kl 6 medans ja satte på nästa film och somnade halv 8..
men de fick jag ju sota för dagen efter..

Orkade inte göra någonting..
jag, Freja  och Robin Sloknade vid 2-3 tiden i soffan..
alla var helt döda..
efter att matte hade hämtat robin drog vi till ica och
sen till Pizzerian och köpte pizza och tog med hem..
satte oss på golvet framför tv..
mysigt och mkt goood bakis mat :P...
sen kollade vi på minst 3-4 filmer på raken.
sen va de ju bara att sova..

Nä men de har varit hen Festlig helg..


De var inte sista gången man gick på dom ställena ialla fall.. !


Tack För Två underbara Kvällar Flickor och Pojkar!




För att jag Kan.. och inte du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0