11/7 -09 Lördag!

Hej Hallå!!!..

Gårdagen... usch..
den började bra.. men slutade me skit..


Vaknade upp och fick förfrågan om att Passa min Mosters hund i fyra dagar från och med nästa söndag..
klar ja ville... för då har ja pengar nog att kunna följa me till kugnäs =D

jo sen då..
Träffade upp Matte, Alle och Maggie nere i Centrum...
knata runt medan Alle skulle komma på va hon skulle ha från bolaget..

sen åkte vi hem till Alle och Fick Känna på Bebiisarna..
Alles Mamma är ju gravid.. Tvillingar i magen..
så jävla mysigt..
Ja tänker sno ena ungen.. jamenar dom får ju två.. då kan dom dela med sej.. =P.. .lr !?...
Nä skoja bara...

men i alla fall.. vi åkte sedan en sväng ut till morsan och farsan och kollade läget.. tog en bira å så..

hämtade Mika i södertälje och sen drog ja till La rosa till Morsan, Farsan, Hans och Maggda..
skit mysigt..

fick även reda på att min kusin är Gravid =O..
rena roma choken...
blir ja något till den ungen ?

nä men när kl var 10 åkte jag och Janne å hämtade Tilda i liljeholmen..
sen hem till Linn..
Stannade där i 10-15min..
åkte hem..
sen vill ja inte prata om resten..


kan Bara säga att en Person som ja tycker förbannat mkt om fick mej så ledsen och besviken på den..
Förstör inte ditt liv vännen..
Spelar ingen roll hur du betede dej mot mej igår, kommer ändå alltid att bry mej om dej..
men de sårade verkligen..
Hoppas du vet säkert själv vem du är..
 
Håll kvar fötterna på gjorden kära du!!!

nä nu ska ja snart iväg på bio och se baksmällan.. ska möta upp alla på centralen..
sen tror ja att jag följem me Tommy hem och sover dära.. =)..

jaja

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0