17/7 -09 Fredag!

Sist ja skrev var det söndag..
Shit va slarvig jag har varit..

ska bli bättre..
ja har varti hos Tommy typ hela veckan..
de e därför ja inte har hunnit skriva..

Ska inte bli långrandig och skriva om hela veckan..
 blir så jobbigt..
tar lite kortfattat istället..

men i måndags så va Tommy och jag i haninge centrum
och handladen en box hem till honom så nu finns de massor att titta på =D



och iför går vet ni va som hände då??
de ringde en person till mej..

och kan ni gissa...
de va från ett cafe..
Morsan Träffade någon som kände någon som ägde ett cafe i stan..
så morsan gav mitt nr till henne som gav vidare de ..
och skoja inte va kul..
hon ringde oxå..
hoppas ja får jobbet nu =D..
skulle vara skönt att kunna betala något själv..




i onsdags var vi uppe hos Jimmy och Maria och Drack..
så va marias kompis Emelie där oxå..


ser han inte ut som ett
litet barnmed kepsen!?


igår va de sandviken å badade med Alexandra och Maggie..
hade jätte mysigt..
hahahaha och Alle brände sig..
och dom säger att ja oxå gjorde de..
men de märks inte..


Va hemma hos Farmor i Tisdags och käkade köttfärslimpa=)..
så va ju mina underbara kusiner dära..
och ja satt i Farmors massagestol..



just nu sitter ja å väntar på att första tvätten i tvättstugan ska bli klar..
jobbigt att gå upp tidigt för att tvätta..
men ja har Buffy (Mosters hund)  nästa vecka.. har inte orka att tvätta då..

Aja
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0