5/7- 09 Söndag!

har börja skriva på nätterna nu märker jag..
inte så bra..
vet lixom inte om ja ska skriva datumet på dagen som varit lr den kommande dagen!




Aja.
Tommy Kom efter ett jävla bra tag i Fredags...
fick vara med honom i hela 30 min sen va de inte en månad sen vi blev tillsammans =P..

nä men vi låg uppe och pratade ett tag och sen sov vi..


Baja Päron!

vaknade på morgonen av att min väckar klocka ringde (10:00)
skulle ju ta 12:45 Bussen ut till Landet..
så vi segar och Käkar frulle..
Tommy tog en snabb dusch och då kommer ja på att de var Lördag så bussen gick 11:45 och sen 15:15
eftersom Tilda och Adam skulle me så blev det 15:15 bussen



åkte i alla fall ut efter mkt om och men..
Käkade Kött och kokt färskpotatis med Hannas Äppeltzatziki Mums vad gott det var..

nä men vi satt och Drack å hade det mysigt på verandan..
ibland kom mamma och pappa ut och satte sig en stund oxå..




Jag, Tommy och Adam gick väl och lade oss runt 3 halv 4 tiden..
medans Märta somnade runt 1-2 tiden..

spelade Wii på morgonen och Grillade hamburgare och Korv..
Fick Hämtning av Johan sen..
Tack killen =)



Tommy och ja har kört på en slappdag idag..
somnade tillochmed en stund..


Kolla ja e lika blek som ett spöke =P


men nu e ja pigg som en mört ..

nä men ska väl snart sova..

funderar på att röka har fan inte rökt sen 1-2 tiden idag..
Skoja inte att ja e röksugen då =P..
har haft Tommy som får mej att tänka på annat när ja känner suget ..
Men han ligger och sover nu!

HAHAHAHAHAHA Ja kollar ju så mkt på rederiet och folk bara klagar..
men de roliga är att en av de som brukar klaga har börjat kolla själv.. och han e besatt..
han pratar som om han vore med i serien..
typ Jag och gustav har varandra ..
haha så söt..



så de blir mkt rederiet igen =D=D=D

A nä Godnatt

Puss Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0