24/6 -09 Onsdag!



Tog ett tag innan jag somnade igår men tillslut så gick de..

Tommy skrämde vettet ur mej i morse när han skulle väcka mej =P...

aja käkade frulle och pratade med Tina i Tel..
är så slarvig på att höra av mej till henne ..
Förlåt hjärtat <3

nä men typiskt så knackar de på dörren och där står mamma ..
så hon fick ställa sig å diska och ja hoppade in i duschen å gjorde mej i ordning..
efter va de hem till Moster fast hon var inte hemma .. bara mormor och morfar va där..
a å min kusin Niklas oxå och Buffy (Hunden).
fickade å så..

efter de drog ja Hem till mitt gamla hem =(..
nä men nästan precis våningen under va ja..
hos Martina min gamla granne
http://martinanykvist.blogspot.com/
så hon klippte håret på mej..
Tack Tack Tack <3
blev jätte nöjd =)..

sen efter åkte ja hem Till morsan och käkade
inkoktlax med färskpotatis


och till Blev de Hannas goooda sås..
Gräddfil, Gräslök, Dill och Äpplen..
Så Fucking JÄVLA GOTT!!!!!


nä men sen satt ja och mamma å myste i trädgården med ett glas vin..

så gick Jag mamma Pappa och Mackan
 (han som hjälper till och bygga verandan) ner till Badet så mackan fick bada ..
å självkart Ronja ..




Ronja Badar                  Mamma            Papppa och Mackan
mysigt..

sen har vi bara slappt..

Plockade ner lite grenar från Äppelträdet till Morgan oxå..
å nu sitter jag hemma..
och ska få sova själv =P..
har ju haft någon här hela veckan ..
och i morgon ska mamma ut med jobbet så först kommer ja ha brorsan hära ..
sen kommer Mamma och sleepar ..
men nu ska ja lägga mej i sängen å mysa med Voffsi!!.. (Gossidjurs hunden)

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0