7/6 -09 Söndag!



Då har man Röstat för första gången..
Känns ganska skönt =)..



men ja blir så FÖRBANNAD på alla dessa jävla idioter som inte röstar alls..
sen klagar dom..
om man inte röstar...
så har man inget å gnälla över sedan...
de e min åsikt..
NI E VÄRDELÖSA!
alla förutom Tilda som inte hittade sitt röstkort..
men ja tror att man kunde rösta i alla fall..
men de kunde ju inte hon veta..


nä men nu e de gjort i alla fall..

Idag har jag städat lilla lägenheten..
blev mkt fint..
men de e jobbigt när man inte har damsugare och mopp..
så de blev en swiffer och sen sitta på kolvet och skura med en trasa..
men de funkar de me ;)...




sen kom mamma och Pappa och klampade in med skorna på..
fast dom fick de eftersom att dom kom med min hylla/skåp..
vette fan vad man kallar de =S =P...



Lägenheten är så mysig och ja trivs verkligen underbart mkt!
Härligt..
De e min alldeles egna Lägenhet =D..







så möblerade ja och morsan om bordet lite.. så nu blev de lite rymligare..



Tommy Skickade nyss ett jätte gulligt sms..
så här stod de:

Ååh Kan inte sluta tänka på dig, blir galen snart.
Du e så underbar bara så du vet, saknar dig hela tiden
och du springer runt i min skalle hela tiden
som sagt vill nog bara säga att ja e jätte kär i dig
<3<3<3<3<3<3<3<3 puss


Så underbart Gulligt..
Söt du e Killen min <3

Saknar dej me..
Vill att du ska ligga i sängen brevid mej inatt =(..


så i morgon så jobbar du så länge..
men kanske kommer ut till dej på Tisdag =)..


jaja Nä fan nu e ja sugen på Varm Oboy..
så ska ja lägga mej i sängen och mysa..







Puss Hej!

Skönhet är något Vacckert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0