25/3 -09 Onsdag!

Nu är det bara 52min kvar tills jag fyller år =D
inte för att 19 är en speciel ålder.
men då är det bara ett år kvar till man får gå på bolaget ;)


hihi..
aja .. igår var ja i skolan som vanligt och lagade mat..
hade hand om förrätten de var kul
=)

Till lunch fick vi veg Lasange..
bruker älska de..
men tyvär smakade den härä bara smällt ost och några enstaka champinjoner och mängder med GRÄDDE!
de va så vidrigt..
efter de ville ja bara ha vanlig hedlig lasange
..

men ja drog till körskolan efter plugget och pluggade teori i typ 2 timmar och sen hade ja körlektion.
Mamma hämtade upp mej efter för att ge mej pengar så skjusade hon upp mej till Nattskiii..
men vi åkte förbi statoil och köpte Lasange..
så ja åt de första jag gjorde när ja kom upp dit..



Nattas lillebror sa något väldigt klokt på för han satt oxå och käkade med mej ..
-"det är bara som du tror" är svaret på allt..
försök komma på något som man inte kan svara de på ..
ja har funderat och funderat..
jag kommer inte på något =S..

aja konstigt men de e sant!
om någon kommer på en fråga som man
inte kan svara på så..
SKRIV!


jaha nähä..
När Nattskii kom hem från jobbet  så fick vi vänta på Alle i 10min kanske sen kom hon för vi skulle kolla på en film hon har köpt som "Alla" säger är så bra...
Men fy FAAAN va VÄRDELÖS!!!
den va så äckligt dålig..
självklart fans de några roliga små saker men dåligheten tar över !

den är inte värld att slösa bort 2 timmar av sitt liv på !


Haha jag åt våfflor idag eftersom det är våffeldagen =D




De är en sak som stör mej!
DU som tror du har världens bästa pojkvän !
tänk och titta igen..
den där oskyldiga lilla råttan är ett stort svin..
faktum är att den han är mest svinig mot är dej..
bara att du själv inte ser de lr vill inte se !
så innan du öppnar käften och säger HAHA..
så tänk på att vi Skrattar dubblet så mkt åt dej!



Somna aldrig, Drömmen kan föra dej långt bort!

Helga!




 You make me Happy!!!=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0