30/4 Torsdag!

jaa nu e de valborg igen..

förra året va man ju på Tbs, då Emil Friade till maggie.. men de e ju slut mellan dom nu..
asså de e konstigt vad tiden gör mkt..

aja skit samma.. i dag var tanken att ja skulle sitta hemma och ta de lungt.. ¨
men ja blev ruggigt sugen  på vin idag..
samma vin som ja drack i Lördags.. pepino.. Kaktus vin=)
sååå JÄVLA GOTT!!!!!


a så de blev att muta min lilla langare att gå på bolaget ;)..
så nu ska tommy komma hit å vi ska dricka lite.. kanske gå upp till Jimmy lite senare..


a nu ska jag berätta något roligt..

i Söndags kom Natta medd förslaget om att köpa ett marsvin..
vilket ja tyckte lät helt underbart eftersom de e så tråkigt att sitta hemma själv ibland
..

så vi började kolla på blocket..
men de e ju bara äldre marsvin dära som folk inte kan ha kvar längre av en lr annan anledning..

sen på måndagen va ja i skolan i 1 timme sen slutade vi..
så ja gick hem å la mej och segade i sängen.. när Natta vaknade så hade hon bestämt sig för att hon verkligen ville ha ett marsvin..
så vi åkte till huddinge och skulle kolla på dom små söta sakerna..
275:- kostade dom..
så Natta sa att hon skulle köpa ett..
och morsan min sa att om ja skulle köpa ett djur så skulle hon inte betala ett ända öre för mej längre..
så ja kunde ju inte köpa ett..
men han i kassan sa  att dom ville bli av med hanarna så dom kostade bara 75 kr..
asså då måste man ju bara köpa två..
så de e "Nattas" Marsvin..
a så vi köpte dom i alla fall..
men ingen bur har vi..
så de blev en flyttkartong i väntan på en riktig bur..
så den som har en bur till överst.. SKRIK TILL!!

dom är sååå jävla söta så de finns inte..

Morgan ♥Bertil ♥

men vi kom inte på vad vi skulle döpa dom till först..
sen klickade de i huvudet..
Morgan och Bertil...
döpta efter Dildosar...
Wohohohoooo
mys mys.. =)


Tisdagen va ja i skolan handlade lite mat med Mamma sen hem.. å då var kl redan 7.. efter en halvtimme kom Micke och Helena och tog enn kopp kaffe..
efter de följde jag och Natta med dom och kolla på Vildsvinen ...
men icke sa nicke.. inte ett jävla vildsvin=(
aja men man kom ut en stund i alla fall..

igår kom Petrus och Marrowskiii ett tag och Kollade på Morgan och Bertil.
sen senare kom Tommy..
så jag Natta och Tommy kollade på Lejonkungen..
Den e så hemskt bra..
fast inget knäcker Micke och Molle fy bubblan va man gråter...



a ialla fall gick vi å la  oss tidigt..

nu Ligger ja i min säng och skriver..
 och som ja sa väntar jag på Tommy..
men han skickade nyss ett sms och sa att han ska kolla på tredje perioden av hockey så ja lär väl få vänta ett bra tag.. ska väl göra mej i ordning snart.. sitter bara med handuk på mej...
 kanske skriver i morgon.. fast bara kanske =)

Puss Hej!



vinden gör en starkare en vad man tror!

2006

Bara för att du pratar , betyder inte de att jag lyssnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0