10/11 -09 Tisdag!

Riktigt skön slapp dag i söndags mo jag säga..
kunde bara inte sova på Natten..
höll Tommy Vaken till 4 stackarn..
a lyckades själv faktiskt komma upp halv 8 och var i skolan kl 8..
hade Kök.
lite skönt å slappt..

vi skulle göra 5 olika Recept på köttbullar..
lite skojigt..

Jag och benjamin gjorde med Kalvfärs och Fläskfärs..
blev väligt gott måste jag säga =)..

efter de gick jag hem och plockade ner all smuttstvätt och så kom Alle och hämtade mej ..
åkte en sväng förbi Natta på Jobbet och Tog en cigg.
åkte vidare hem till Mina Päron och Tvättade oh vaktade hunden...
och Katten får vi inte glömma..
innan Alle Lämnade av mej på kvällen så följde ja me upp till henne och hämtade hennes badkläder ..
eftersom hon skulle träna.
höll lite i skrickande lilla erik =P..
hihi..
 
a nä men nu ska ja Röra mej Hem Till Haninge och Försöka mej på projektarbetet..
får se hur det går..

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0