11/11 -09 Onsdag!

Lat som jag är lyckades jag faktiskt få skjus igår..
Alle va ju sjuk så hon orkade inte ..
och Pappa var bara allmänt lat..
så mamma Va min Ängel och körde mej..
bara för att hon vill träffa mej ..
hon tycker nämligen att vi syns för sällan =P..

gick till haninge centrum efter någon timme och hämtade ut en sak på Apoteket..
och sedan mötte ja Tommy..

kom hem fixade käk.. Rårakor med Bacon och Lingonsylt =D=D..
så JÄVLA GOTT!!!!!

kollade på Johan Falk och sov..
vaknade upp i morse och va sjuk..
huvudet e as tungt och de är obehagligt i näsan.. om att de sticks och värker i bihålerna typ..
skit jobbigt.. och så får jag alltid dagen innan ja blir förkyld =(
typiskt..

låg i badet i 2 Timmar ..
har typ suttit och väntat på Älsklingen hela dagen..
och nu igen..
han kom hem vid 4 men drog kl och för att spela hockey..
vill bara ha hem honom nu..
Mysa och kolla på Andra beck..


Visst Är alla världa en Andra Chans ?
ja tycker de men ändå inte ..
varför ska man ha två chanser?
varför chansa överhuvudtaget..
förstår inte ..
varför kan man bara inte hålla sig till de som är ?
mitt huvud är som en Skruvad skruv just nu !


Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Beror på personen. Vissa förtjänar en andra chans & andra inte.

Det är ett beslut bara du kan fatta :)

2009-11-11 @ 22:16:15
URL: http://sweflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0