20-21/11 -09 .. någon dag =P

vet inte vad man ska säga..
har inte sovit ännu så för mej e de fortfarande fredag..
men igentligen e de ju Lördag..
aja skit samma ..

fick reda på mkt tårkiga nyheter  igår =(..
Något som fick min Älskling väldigt ledsen..
Fast allt löser sig på något sätt..
som tur e så har han mej =)..
å va ego trippat de där lät..
haha jaja..
e lite egoist .. Ibland ? alltid ?

nä e bara lite snurrig i huvudet just nu..

håller nämligen på att sluta röka..
men jävlar i min låda vad svårt de e ..
är riktigt röksugen..
har i alla fall inte rökt sedan i tisdags..
känner mej riktigt Jävla BÄST..
fast ja ska inte ta ut något i förväg..
vill igentligen bara ta cigg efter cigg..

men som tur e håller Alle oxå på att sluta och så har ja ju hjärtat mitt som är ett stort stöd <3<3<3

aja ..
Pappa va gullig och skjusade mej och Tommy Till Heron city där vi mötte upp Tommys mamma ,hennes Man Stefan sen bröderna Danne och Fredde..
vi gick och kollade på Flickan som lekte med elden..


och ska ja vara ärlig brukar ja alltid tycka att 1 på filmer e bäst..
men ja tyckte fan att den här va bättre..
kanske bara för att de inte va lika äkligt och känsligt..

a men den va bra.. Tummen upp

efter åkte vi till Tumba mcdonalds och käkade..
blev min favorit..
cesarsallad med hamburgekött istället för kyckling..

sen har jag och Kärleken surfat runt lite på nätet..
och legat och myst..
ni vet när man ligger å håller om varandra utan att släppa och skrattar med varandra..
de e en sådan härlig känsla..
men sen satte vi på en film och han somnade =P..
hihi

men ja såg ialla fall klart filmen

skum film.. men helt okej!

nä så nu sitter ja vid dumburken som vanligt och skriver..
och självklart kollar jag på Rederiet!!


Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra jobbat m rökningen!

Det fixar du!

2009-11-22 @ 15:28:59
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0