21/11 -09 Lördag!

Lördag en riktig slapp dag..

a men den där tråkiga saken ja skrev om har löst sig som ja sa att de skulle göra..
e nämligen så att dom harvarit tvungn att varsla folk från Tommys jobb..
och de blir väldigt svårt att behålla lägenheten ..
men efter mkt funderingar och diskutionerså har vi kommit fram till en lösning..

tanken var att han skulle kanske flytta hit till mej .. men de e ju så litet och trångt att knappt jag får plats..
nä men lösningen blir att ja säger upp min lägenhet lr hyr ut i andra hand om vi får..
så flyttar ja till Haninge..


och antagligen blir det innan jul..
de kommer nog bli jätte bra..
kommer bara bli lite jobbigt med att de ska möbleras om =P
men de löser sig som allt annar ;)..


måste köpa en ny säng bara..
jag vill inte ha hans säng och han vill inte ha min..
haha typiskt :P..
aja ... lika bra att få välja säng tillsammans ..

nä nu ska de fortsättas att ses på rederiet...

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0