30/11 -09 Måndag!

Hej Hallå!

Flytten Gick jätte bra =)..
åkte till ica Maxi efteråt oxå..
handlade mat å nödvändiga saker..
skönt att ha fullt skaferi/frys/kylskåp..
allt Känns jätte bra.. har till och med julpyntat här hemma..
adventsstaken står framma och massa jultomtar i fönsterna..

Lördagskvällen var Trevlig..
blev lite för full och deckade kl 23 =P..
haha men men..

Söndagen blev en slappdag med Tommy, Lukas och Linn som kom ett tag!
Lärde Lukas att man ska äta isglass på bakfyllan..
sen bestälde vi hem mat..
Tommy och Lukas käkade kebabtallrik
Linn en Kalle Anka(barn vesuvio)
och jag en hamburgetallrik..
svin gott..

idag har varit en städ dag.. har fixat mkt i lägenheten..
fått upp lete fler saker..

Men min mor och Far va så korkade att dom glömde mitt skrivbord ..
så ja kan inte få upp Datorn ännu..
så ja sitter fortfarande vid Tommys Data..

ska till Praktiken i morgon..
skönt att få göra något..
efter de skaja möta upp Kokonöt i stan och hon ska få hjälpa mej med en julklapp Till Hjärtat..

nä nu ska ja väl ta och börja med middagen...

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: tina

ååh det låter fett mysigt :D. Synd att jag inte kom i lördags o allt de där. Men är jätte glad för eran skull! Puss<3

2009-12-01 @ 00:59:52
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0