Jul och Nyår!

Nu e de Planerat!



JULAFTON!

Tanken var att de skulle bli en Julkryssning men när mamma och pappa
skulle boka billjetter så var allt slut.. =(..
så de blir en Jul hemma i Sibble igen..
det blir Mamma, Pappa, Jag och Tommy, Hans och Maggda..
mormor och morfar vet ja inte ännu..
de kommer bli mysigt tror jag :)

åå va ja längtar tills allt gott på julbordet..
Julskinka med Äppelmos.. JAG SMÄLTER..
Sill, inlags strömming, köttbullar rotmoslåda, Lax , julvört och julost..
nämen jag dööööör..
de e så jävla gott..
MUMS..
a nä men skönt att ha de planerat =)


Se hela bilden







Annandagen!
Mammas födelsedag =)..
men den e lite osäker..
vet inte om vi ska fira mamma då..
Annars så ska jag och Tommy Följa med Hem Till Stefans föreldrar
(Tommys, Mammas Man) och käka julbord på dagen
och på kvällen fira lite Jul hemma hos dom=)..
tycker bara de e jobbigt att träffa släckt ..
 men de e bara att bita i de sura äpplet och se glad ut ;P




Nyår!
Klappat och klart..
jag Orkar inte planera något Festande..
Allt blir ändå bara till en stor besvikelse..
därför har jag och Tommy bestämmt att vi struntar i dom planeringarna..
så vi ska åka hem till Tommys Mamma och fira Nyår..
käka nyårs middag och så..
sen på kvällen(Natten) får vi se om de e något party party någonstans..
och kanske åker därifrån mkt senare..
annars så sover vi nog kvar.. 
kan bli jobbigt att ta sig hem på Nyår till haninge..
eftersom ja lär ja ha flyttat dit tills dess..

Skönt att ha saker och ting planerat..

de ända ja behöver veta nu är om ja kan hyra ut lägenheten i andra hand Till Märta och isådana Fall när hon kan flytta in. och sedan när mamma och Pappa kan hjälpa till att flytta mina saker..

ska säga att de e lite pirrigt..
jag som Typ ALDRIG rört mej utan för Salem/Tumba..
och ja trodde att de va nog med att träffa en kille som bor i haninge.. nä nu ska ja flytta dit oxå..
så de e klart de känns konstigt..
men ändå jätte bra =)..

de värsta är ju att ja känner ju inte till haninge för 5 öre..
från Tommy hittar jag till tågstationen, Centrum och statoil.. hihi a och sedan med bil hittar jag ju Till tumba =P..
men de e ju inte mkt precis..

aja de blir nog bra med de oxå..

så ser i alla fall den närmaste månaden ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0